Вэб-квэст
Прывітанне, мае васьмікласнікі!
Сёння
мы
з
вамі
пачынаем
праходжанне
займальнай
гульні-праекта вэб-квэст "Васіль Быкаў. Глыбіня сюжэту, галерэя вобразаў і майстэрства слова ў аповесці "Жураўліны крык",
звязанай з вывучэннем праграмнага твора гэтага аўтара, яго аповесці “ http://knihi.com/Vasil_Bykau/Zurauliny_kryk.html
звязанай з вывучэннем праграмнага твора гэтага аўтара, яго аповесці “ http://knihi.com/Vasil_Bykau/Zurauliny_kryk.html
Упэўнена, што вы прачыталі твор. Рэкамендую праверыць сябе на веданне зместу і дэталяў аповесці праз падрыхтаваны мною тэст http://www.banktestov.ru/test/?id=46471
Задачы дзейнасці
Ø Авалоданне новай стратэгіяй засваення вучэбнага матэрыялу па літаратуры з мэтай пашырэння ведаў па вызначанай тэме;
Ø развіццё ўмення выкарыстоўваць інфармацыйную прастору сеткі інтэрнэт для вывучэння жыццёвага і творчага шляху аўтара Васіля Быкава і яго аповесці “Жураўліны крык” з мэтай пашырэння агульнага кругагляду ўвогуле і ў вобласці звестак пра асобу Васіля Быкава і герояў аповесці “Жураўліны крык” у прыватнасці;
Ø пошук адраснай інфармацыі і цікавых фактаў, якія маюць дачыненне да асобы аўтара і твора “Жураўліны крык” у сетцы інтэрнэт
Ø праца з тэкставым рэдактарам для рэдагавання інфармацыі з інтэрнэт-сайтаў;
Ø размяшчэнне прадуктаў дзейнасці (тэкставых дакументаў, прэзентацый, відэаматэрыялаў і інш.) на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/
Ø праходжанне прапанаваных анкет http://www.banktestov.ru/test/?id=46471 ;
Ø удасканаленне навыку працы ў камп’ютарных праграмах і электронных сервісах;
Ø уменне выкарыстоўваць магчымасці электроннай пошты і http://linoit.com/users/375297874041/canvases/ для абмену інфармацыяй і зваротнай сувязі ;
Ø зладжаная праца ў складзе каманды;
Ø публікацыя матэрыялаў на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/
Праходжанне вэб-квэста вызначана трыма этапамі, на кожным з якіх вам трэба будзе
1) разбіцца на пэўную колькасць груп і вызначыцца з ролю, ад імя прадстаўніка якой у складзе групы вы будзеце праходзіць узроўні веб-квеста: біёграфы, літаратуразнаўцы, мовазнаўцы, філосафы, дэбацёры, сцэнарысты;
2) выконваць адпаведныя заданні і ствараць уласныя прадукты;
3) размяшчаць прадукты дзейнасці групы на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/
Рэкамендацыі да працы ў складзе групы
1. Абмяркуйце, ці ўзніклі ў
вас пытанні па пошуку і аналізе інфармацыі.
2. Складзіце план пошуку
інфармацыі, пастаўце пэўную задачу перад кожным членам групы.
3. Звядзіце ў адно ўсю
атрыманую інфармацыю, прааналізуйце і сістэматызуйце яе, правядзіце
структураванне.
4. Абмяркуйце форму прэзентацыі
прадукта справаздачы.
Заданні і задачу для кожнай
групы-каманды пры праходжанні веб-квеста вы бачыце ніжэй. Вынікам вашага
падарожжа будзе кейс вэб-квэста, змешчаны на платформе http://linoit.com/users/375297874041/canvases/
Этапы працы (для ўсіх)
I этап (уводны)
1. Уважліва і мэтанакіравана перачытайце тэкст аповесці "Жураўліны
крык" (электронны варыянт http://knihi.com/Vasil_Bykau/Zurauliny_kryk.html
II этап (ролевы)
ü збор,
аналіз, сістэматызацыя і структураванне інфармацыі згодна з пастаўленай задачай ў сеціве інтэрнэт;
стварэнне ўласных прадуктаў праз выкарыстанне рэсурсных магчымасцей інтэрнэту;
стварэнне ўласных прадуктаў праз выкарыстанне рэсурсных магчымасцей інтэрнэту;
ü афармленне і прадстаўленне прадуктаў пошуку і ўласна створаных на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
III
этап (заключны)
ü публікацыя
гатовых прадуктаў у сеціве інтэрнэт ;
ü публічная
абарона праведзенай работы;
ü аналіз
зробленай працы, яе вартасцей і магчымых недапрацовак.
Паўтараю
на праблемнае пытанне веб-квест-праекта!
"Васіль Быкаў. Глыбіня сюжэту, галерэя вобразаў і майстэрства слова ў аповесці "Жураўліны крык"
Нагадваю: канчатковым
вынікам сумеснай працы з'явіцца вочная творчая справаздача на базе прадуктаў http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Заданне для групы “Біёграфы”
Вывучыце інтэрнэт-матэрыял пра жыццёвы і творчы шлях Васіля Быкава. Найбольш важны апублікуйце на КАЛАМЕО-платформе http://ru.calameo.com/# і праз спасылкі на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Адшукайце ў сеціве інтэрнэт і прыватызуйце праз спасылкі гатовы відэаматэрыял, якія інфармуе пра жыццёвы і творчы шлях Васіля Быкава.
З дапамогай сэрвісу LearningApps http://learningapps.org/about.php ці «Dipity» – сэрвіс стварэння храналагічных лент стварыце храналагічную ленту часу біяграфіі аўтара.
Выкарыстоўваючы магчымасці сэрвіса http://wikiwall.ru/ аформіце электронную сценгазету " Мясцінамі і шляхамі Васіля Быкава".
Заданне для групы
"Літаратуразнаўцы"
Адшукайце і прыватызуйце праз спасылкі гатовыя напрацоўкі ў інтэрнэце па змесце твора.
З дапамогай сэрвіса LearningApps стварыце розныя заданні (тыпу "Чый гэта партрэт?", віктарыны, крыжаванкі, тэсты http://www.banktestov.ru/ па творы “Жураўліны крык”, якія дапамагаюць спасцігнуць сюжэт аповесці і раскрыць характар персанажаў.
Заданне для групы "Мовазнаўцы"
Адшукайце і прыватызуйце праз спасылкі гатовыя напрацоўкі ў інтэрнэце, якія можна выкарыстаць на ўроках беларускай мовы.
З дапамогай сэрвіса LearningApps і http://www.banktestov.ru/ стварыце на аснове аповесці “Жураўліны крык” падборку рознага віду заданняў па розных раздзелах (“Арфаграфія”, “Пунктуацыя” і г.д.), з дапамогай сэрвіса http://www.banktestov.ru/ і WordItOut - “Лексіка”.(Інструкцыя па працы з сэрвісам WordItOut https://worditout.com/discover-word-clouds)
Заданне для групы "Дэбацёры"
Падбярыце кола пытанняў (4-5), з дапамогай якіх вы зможаце арганізаваць публічныя дэбаты, каб выслухаць думкі аднакласнікаў адносна пытання "Чалавек і подзвіг у асобах персанажаў аповесці "Жураўліны крык". Гераізм ўчора і гераізм сёння".
Змясціце пытанні на сцікерах віртуальнай дошкі http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Заданне для групы "Філосафы"
Адшукайце ў сеціве інтэрнэт і прыватызуйце праз спасылкі гатовыя цытаты для характарыстыкі герояў з твора.
Аформіце ўласную падборку цытат для характарыстыкі герояў, якія з'яўляюцца т.зв. урокамі жыцця.
З дапамогай сервіса LearningApps і http://www.banktestov.ru/ стварыце адпаведныя заданні, якія дазволяць паглыбіцца ў змест аповесці (напрыклад, "Суаднясі героя і яго выказванне”).
Матэрыял змясціце на адрас http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Матэрыял змясціце на адрас http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Заданне для групы "Сцэнарысты"
Прэзентуйце іншыя відэаматэрыялы з сеціва інтэрнэт, якія маюць дачыненне да аповесці "Жураўліны крык".
Адшукайце ў сеціве інтэрнэт і прыватызуйце праз спасылкі гатовыя відэаматэрыялы па творы "Жураўліны крык".
Аформіце падборку найбольш значымых для разумення праблематыкі твора нарэзак эпізодаў аднайменнага фільма https://www.youtube.com/watch?v=BB9gxMlAi6k з дапамогай праграмы Movie Maker ( http://movie-maker.su/).Прэзентуйце іншыя відэаматэрыялы з сеціва інтэрнэт, якія маюць дачыненне да аповесці "Жураўліны крык".
Аформіце
відэаматэрыял і змясціце на http://linoit.com/users/375297874041/canvases/%D0%92%D0%B5%D0%B1
Поспехаў усім і старання!
Комментариев нет:
Отправить комментарий